24.02.2018 22:48:25
Hallo Gast

Neueste Beiträge

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1
A3 DLC's Diskussion / Re: APEX Release
« Letzter Beitrag von Suwabarixs am 22.02.2018 03:37:57 »
I want to know the story with the layout of the subject.

2
Members Showcase / Re: [Released]Get on ! MRAP für 8 Personen
« Letzter Beitrag von Suwabarixs am 22.02.2018 03:37:05 »
I want to know the story with the layout of the subject.
3
Mission Editing && Scripting / Re: BW SP Mission
« Letzter Beitrag von Barnacle am 31.01.2018 11:37:24 »
How much more can I learn and can you recommend me?
4
AMS Area51 / Re: [ArmA] Special Operations [Kamp]
« Letzter Beitrag von Barnacle am 31.01.2018 11:36:58 »
Can I publish it to people who need it?
5
Editing FAQ / Re: Wegpunkte via Script erstellen
« Letzter Beitrag von Imutep am 06.11.2017 22:17:56 »
Script: [Auswählen]
_wp1 setWaypointStatements ["{_x in thisList} count [Gefangener] > 0", ""];

richtig evtl:  :D

Script: [Auswählen]
if ({_x in CIACAR1} count units group Gefangener == count units group Gefangener;)
then
{Gefangener join _CIAAGENT1; Gefangener setcaptive true;}


...jetzt so auf die schnelle...
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Editing FAQ / Re: Wegpunkte via Script erstellen
« Letzter Beitrag von hendrik7777 am 02.11.2017 18:38:18 »
Hallo,
inspiriert von dem was hier steht habe ich ein script geschrieben was nicht ganz funktioniert...
suche schon den ganzen tag den fehler...

nun habe ich mich fix registriert  :top:

Script: [Auswählen]
_grpCIA1 = createGroup WEST;
_grpCIA1 setGroupId ["CIA1"];

CIACAR1 = createVehicle ["C_CUPTAKCIVS_Datsun_Pickup_Covered_01", getMarkerpos "CIA1_Marker_1", [], 0, "NONE"];
_CIAAGENT1 = _grpCIA1 createUnit ["C_CUPTAKCIVS_Civ_7_01", getMarkerpos "CIA1_Marker_1", [], 0, "NONE"];
_CIAAGENT1 assignAsDriver CIACAR1;
_CIAAGENT1 moveInDriver CIACAR1;
CIACAR1 allowDamage false;
CIACAR1 setCaptive true;



_wp1 = _grpCIA1 addWaypoint [(getMarkerPos "CIA1_Marker_2"), 0];
_wp1 setWaypointType "MOVE";
_wp1 setWaypointBehaviour "CARELESS";
_wp1 setWaypointCombatMode "BLUE";
_wp1 setWaypointStatements ["{_x in thisList} count [Gefangener] > 0", ""];

_wp2 = _grpCIA1 addWaypoint [(getMarkerPos "CIA1_Marker_3"), 0];
_wp2 setWaypointType "MOVE";
_wp2 setWaypointBehaviour "CARELESS";
_wp2 setWaypointCombatMode "BLUE";
_wp2 setWaypointStatements ["true", ""];

wenn ich nun einen auslöser erstelle das jmd der einsteigt der gruppe joint funktioniert es irgendwie nicht:

[Gefangener] join _CIAAGENT1; this setcaptive true;

Ich hoffe auf Hilfe  :D

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Members Showcase / Re: [Kamino Bay] von Imutep
« Letzter Beitrag von Imutep am 03.10.2017 22:36:37 »
Klar gibts neues...
Die ersten beiden Tests verliefen fehlerfrei und auch editingtechnisch bin ich soweit fertig. Jetzt kommt der Feinschliff und dann gehts ans Intro etc  8)
Der Winter kommt bestimmt...
8
Members Showcase / Re: [Kamino Bay] von Imutep
« Letzter Beitrag von Undeceived am 03.10.2017 13:55:09 »
Gibts hier was neues?
9
A3 DLC's Diskussion / Re: Laws Of War
« Letzter Beitrag von Imutep am 07.09.2017 20:55:35 »
10
A3 DLC's Diskussion / Laws Of War
« Letzter Beitrag von Imutep am 20.08.2017 15:46:06 »

Bohemia Interactive (BIS) wird im September den nächsten DLC für ArmA 3 veröffentlichen. Diesmal wird A3 nicht mit Waffen oder Flugzeugen erweitert, nein diesmal handelt es sich um Laws Of War. LOW, eine humanitäre Organisation (Faction), welche sich um sogenannte humanitäre Katastrophen in Kriegsgebieten kümmert. Was Minen entschärfen, tote und verletzte Zivilisten versorgen, Drohnen Überwachung, als auch Versorgungs-Logistik im humanitären Sinne.


Natürlich wird mit LOW wieder reichlich neuer Content in ArmA 3 gepackt und kann wie üblich über den BIS Store oder Steam gekauft werden.






Zitat
The Laws of War DLC delivers new playable content, together with many new in-game assets, providing even more opportunities for various types of combat operations and roleplay in Arma 3. Its key features include:

International Development & Aid Project (IDAP) - This new faction, IDAP, is a non-governmental organization which is specialized in rapidly responding to humanitarian disasters. The faction is composed of new IDAP-branded clothing and gear, including outfits for specialized roles such as Explosive Ordnance Disposal                                specialists, as well as many other tools, supplies, and other items.                             

"Remnants of War" Mini-Campaign - Take on the role of IDAP explosive specialist Nathan MacDade, who is tasked with identifying and deactivating mines after the war in the Republic of Altis & Stratis has ended. While you are being interviewed by an investigative journalist, you will uncover what happened in the town of Oreokastro, experiencing the events from the perspective of various sides, in recollections that span multiple periods of time.                             

Van - IDAP makes use of a new van, which comes in multiple variants, with over twenty custom liveries in total. Each variant caters to a specific purpose, such as cargo logistics or the transport of people. There is also an ambulance variant available.                             

Utility & Demining Drone - IDAP has a new drone at its disposal to be able to quickly move cargo or supplies to a specific location. A special variant of the drone is used as part of IDAP's demining operations.                             

APERS Mine Dispenser - The APERS Mine Dispenser is an effective but controversial area denial weapon system. It is typically only used in desperate situations, and can have devastating effects even long after a conflict has ended.                             

Vests, Bags, Headgear & Facewear - Various pieces of new gear are available to help you carry out your duties. This includes safety vests, messenger bags, hard hats and press helmets, ear protectors, safety goggles, and much more.                             

Additional Content - The Laws of War DLC adds a variety of miscellaneous additional content, such as time trial challenges for the new van and drone, a paramedic outfit, and a training mine.
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